Tävling hos www.steffi.se

"Vinn Ke$ha’s nya debutalbum!

Just nu har du chansen att vinna Ke$ha’s debutalbum ”Animal”, eller ett tufft vitt Ke$ha linne. För att vara med och tävla, ska du…

Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla!
För en vinstchans på linnet eller albumet:
Svara på frågan när släpptes Ke$ha´s nya album Animal i Sverige (Ledtråd: Svaret finns på min blogg.)

För två vinstchanser på linnet eller albumet:
Svara på frågan när släpptes Ke$ha´s nya album Animal i Sverige och lägg upp denna text och länk på din blogg: Jag är med och tävlar om Ke$has nya album ”Animal” hos Miss Odess – Steffi.se – var med och tävla du också!” (Visa mig också länken till sidan där du har lagt in texten och länken)

Just det! Här hemma ligger fortfarande låten ”TiK ToK” högt upp på singellistan och på realtoneslistan hos Sveriges Officiella Topplista.

Tävlingen avslutas söndagen den 21 Februari kl 18.00.
Då väljer jag ut två vinnare, varav en vinner albumet ”Animal” och den andra vinner Ke$ha linnet. Puss och Lycka till!

Alla tävlingsbidrag läggs ut den 21 Februari, när tävlingen är avslutad, så att ingen kan fuska ;)"

 

 

Man kan vinna antingen ett linne eller ke$has nya skiva, helst vinner man ju skivan (a) XD

Aja. Svaret e väl iaf 4 jan 2010


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Menar du din tävlingskommentaren? Den ligger dold fram tills tävlingen är klar. Annars kan någon kanske fuska och bara skriva av din kommentar och det vill du nog inte ;)



Din kommentar finns synlig för mig, men inte för alla andra :) Ett litet tips... jag frågade när skivan släpptes i Sverige... inte när man kunde börja importera den ifrån andra länder... nu hjälpte jag dig lite för mycket tror jag.



Kram

2010-02-10 @ 20:18:22
URL: http://www.steffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0